Birçok kişi günümüzde çeşitli diyetler yaparak hızlı kilo verme için çaba göstermektedir. Fakat çoğu kişide bu çabalar boşa gitmiş ve yapılan diyetler sonucunda kilo vermek yerine kilo almıştır. Bu durum insanlar için oldukça üzücü bir durum olsa da kilo vermenin belirli yöntemleri bulunmaktadır. Bu yöntemleri sizler için araştırdık. Hızlı kilo vermek için yapılması gerekenleri sizler için aşağıda listeleyeceğiz.

  • Su Tüketimi

Su tüketimi aslında insan sağlığı için büyük öneme sahip olup, sadece kilo vermek isteyen kişiler değil sağlıklı yaşam sürmek isteyen kişilerinde sık sık su tüketiminde bulunması gerekmektedir. Su hızlı kilo verme isteyen kişilerin ilk yöntemi olup, bu unsur oldukça önemlidir. Kilo vermek isteyen bir kişi mutlaka günde 3 litre su tüketmesi gerekir. Özellikle yemeklerden yarım saat önce içilen su çok yemenizi de önlemektedir. Bunun için mutlaka su tüketimine dikkat etmeli ve günlük 3 litre su tüketimi sağlamalısınız.

hizli kilo vermek

hizli kilo vermek

Öğünleri Çoğaltma Porsiyonları Küçültme

Hızlı kilo verme en önemli yöntemlerinden birisi olan öğünleri çoğaltarak porsiyonları küçültme yöntemi oldukça önemlidir. Bu yöntem sizlerin metabolizmanızda hızlanma sağlar ve hızlı şekilde kilo vermenize de yardımcı olur. Kilo vermek için mutlaka porsiyonlarınızı küçültmeli ve bu şekilde tüketim sağlamalısınız. Öğünleri kahvaltı, ara öğün, öğlen, ara öğün ve akşam olacak şekilde ayarlamalısınız. Ara öğünlerde ise meyve gibi atıştırmalık gıdaları tüketebilirsiniz. Bu şekilde metabolizma hızınız da artma olur ve kilo vermeniz hızlanır. Özellikle protein odaklı beslenmeye ve ızgara tarzı yiyecekleri tüketmeye dikkat etmelisiniz.

  • Spor

hızlı kilo vermenin bırakılmaz kurallarında birisi de spordur. İnsanlar sporu bağımlılık haline getirmeli ve sadece kilo vermek için değil, normal bir kişinin de sürekli yapması gerekir. Hızlı kilo verme isteyen kişiler özellikle aynı saatlerde en az 45 dakika her gün düzenli olarak tempolu yürüyüş yapmalıdır. Bu şekilde kilo vermesi daha mümkün olacaktır. Yürüyüş yapamadıkları günler ise evde videolara bakarak 30 dakika zumba, pilates gibi sporları yapabilir. Önemli olan sporu her gün ve aynı saatlerde yapmanız olacaktır.

0 cevaplar

Cevapla

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir